שלחתי לך ווצאפ. עכשיו תורך להכניס ליומן :)
לייבשישי 29.5 ב-8:30
מזל טוב! נרשמת ללייב היונילדת שכולל הטבות שוות וחד פעמיות. נדבר על איך אנחנו יכולים לנצל את הביולוגיה לטובת השקט הפנימי שלנו. ואיך אפשר תכלס' לעשות את זה ביום יום.
חשוב: מספר המקומות בכל הטבת יונילדת מוגבל. זה אומר שבאופן טבעי יש קדימות למי שיהיה נוכח בלייב :)
מה אומר לך הביטוי: "אמנות הלא-כְּלוּם"?
The Art of Nothing
אנשים רציניים טועים לחשוב שהמושג "לא-כלום" אומר "כלום ושום דבר". אבל זו טעות. כי ב"כלום" נמצא השקט הנפשי שהעולם החדש זקוק לו. אני מסבירה הכל במאמר החדש באתר שלי. קוראים על המיומנות החדשה בקליק אחד כאן



