מה חלמת להיות כשהיית ילד ואיך זה קשור למי שאתה היום?

שיחת דרך המלך

היא שיחה פרקטית במתנה שהמטרה שלה היא להבין את האמונה או הדבר המעכב שגורם לך להרגיש שאתה "ליד" או שמונע ממך להשיג את מה שאתה רוצה.

הכל מתחיל כאן

מתוך התכתבות בווצאפ המשפחתי
אחד הזיכרונות המתוקים שלי מגיל 5 הוא שאני עומדת על המרפסת, מוציאה את הרמקולים הגדולים של הרדיו-טייפ הענק כלפי חוץ, מחברת מיקרופון ושרה.
שעות.

היו לי קלטות עם פלייבקים של כל מני שירים ידועים, לחלקם חיברתי מילים משלי. ודמיינתי לעצמי שכל השכנים ששומעים וצופים בי הם הקהל שלי בבית האופרה.

אני זוכרת עד כמה הייתי גאה בעצמי.
המחשבות שהיו לי בראש זה שכל הצופים והמאזינים פשוט זכו לקסם של הופעה שהם בטח לא ראו ושמעו מימיהם. ואני גם זוכרת שלא הקדשתי מחשבה מרובה למה חושבים עלי הצופים. אלא בעיקר לשיר שאני שרה.

בכל פעם שאני חושבת על זה ומדמיינת אותי, את הלה של אז, אני מחייכת בענק וחושבת על ההורים שלי. ואיזה מזל שהם לא “הרגו” לי את החלום.

כי אני, הלה הגדולה של היום, קצת נבוכה.
אני חושבת איך הייתי מתנהגת לו הבת שלי היתה שרה לשכנים.. האם הייתי מתביישת? האם הייתי נבוכה? האם הייתי מנסה להשתיק אותה אחרי כמה דקות וסוגרת את התריסים?

ואז, כשהמבוכה שלי כלפי עצמי הקטנה קופצת לביקור בעקבות הזיכרון. אני תוהה לעצמי: למה אני בכלל במבוכה?
ואיזה הבדל עצום קיים בין הלה בת ה-5 שרוצה לשיר ולכן זה מה שהיא עושה ומצהירה. לבין הלה של היום שמתביישת שהלה בת ה-5 שרה בקולי קולות לכל השכנים. ולו היתה שרה היום, יתכן והיתה מציצה לכל עבר כדי לבדוק מי רואה ומי שומע..

ג’ הוא סוחר נוסטרו שעובד בתחום שוק ההון מאז שהוא זוכר את עצמו. הוא יודע להרוויח למעלה ממיליון ש”ח בחודש. והוא גם יודע להפסיד.

בשנים האחרונות הנפש שלו מחפשת לצאת מהמשרד, מהחליפות, מהמסכים- לצאת למרחבים ולגדל מטע אבוקדו.

אבל בעוד הוא מספר לי השבוע את החלומות שלו, הוא מסנן תוך כדי שזה “לא אפשרי”.

ואם הנפש שלו רוצה לצאת מהמשרד אבל הוא מספר לעצמו שזה “לא אפשרי” – אז התוצאה היא שהנפש שלו סובלת שנה אחרי שנה אחרי שנה. כבר מספר שנים.
הוא מגיע למקום עבודה שהוא לא מעוניין בו, הוא כבוי, לא נרדם בלילה והוא ב”סבל נוראי” לדבריו. וככה, הוא גם עובר מרווחים מאוד גדולים ל..הפסדים. הסבל הפנימי שלו בא לידי ביטוי בתוצאות שלו: בבית, מול הילדים, עם אשתו וגם במצוינות שלו בעבודה.

חלומות נועדו כדי שנגשים אותם.

אחת מהנחות היסוד בשיטת ה-NLP שאני מתמחה בה גם כ-MASTER וגם כ-TRAINER היא:
‘אם יש לך חלום – זה אומר שיש לך את המשאבים כדי שתוכל להגשים אותו’.
נכון, זה לא מבטיח לנו שנגשים אותו, עם זאת – זה אומר שמעצם העובדה שהמח הייחודי שלנו חלם את החלום הזה, יש לו את היכולת להגשים את זה.
וכמה יהיה הגיוני לומר ולחשוב שכל דבר שאתה מכיר בעולם הזה נוצר כי מישהו חשב על זה:
המחשב או הסמאטרפון שאתה קורא בו כעת את המייל הזה. המנורה שמאירה את החדר שלך, הארון, כורסת ה-TV שאתה יושב עליה.הרי מישהו פעם דמיין לעצמו את הדבר הזה וגם פעל כדי לייצר אותו.
ואם הוא לא היה חושב על זה וחולם את זה – הוא לא היה מנסה לייצר את זה.
ואם הוא לא היה חולם את זה – אז סביר להניח שהיום לא היינו יכולים להשתמש בדבר הזה.

לכולנו יש יכולת לחלום. גם לך.

ולכולנו יש את היכולת להפוך את החלום למציאות.

השליחות שלי בעולם הזה היא לסייע לך להוציא את חלומות הנשמה שלך לפועל.

לראות את המסע שאתה עובר מנקודת מבט נוספת. להקשיב לך ולצייר יחד איתך את המסלול. בנוסף, אני יודעת לעזור לך לסובב את ההגה לנתיב חייך הנכון והמדויק עבורך.
אפשר לצאת מכלוב הזהב עם הזהב?
אני יודעת שאתה מצליחן.
אני יודעת שאתה מסתכל אחורה בגאווה ומלא בסיפוק על כל מה שהגשמת ועשית עד היום.
ואני גם יודעת איזה מחירים אתה משלם על זה.

שיחת דרך המלך

היא שיחה פרקטית במתנה שהמטרה שלה היא להבין את האמונה או הדבר המעכב שגורם לך להרגיש שאתה “ליד” או שמונע ממך להשיג את מה שאתה רוצה.
בשיחה אני מדייקת את הנקודה, מעניקה לך כלי פרקטי לשימוש כבר ממחר בבוקר וגם מציידת אותך להמשך הדרך בכלי שיאפשר לך להטמיע את ההצלחה בדרך.
מייסדת שיטת Uפלוס

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך