"התחתנתי עם החבר הכי טוב שלי, אנחנו גרים בכייף ובנחת ביחידת דיור, אני עובדת בעבודה שאני אוהבת, עם חברות שאני אוהבת, אני שומרת על כושר כמה פעמים בשבוע, אפילו הצלחנו לחסוך לקניית דירה… אבל לפתע באמצע יום עבודה- התחלתי להסתחרר, להזיע, הדופק שלי עלה והרגשתי שאני עומדת למות. ממש ממש למות!

אני בלחץ וקוראת לחברות שלי שיוצאות איתי החוצה ומנסות להרגיע אותי. אבל זה לא עוזר לי כל-כך. אני משתחררת מהעבודה מוקדם, נכנסת למיטה, בעלי מגיע הביתה כדי שלא אהיה לבד ואני מפחדת לעצום את העיניים ולהירדם. כי אני יודעת שאם זה יקרה לי שוב – אני עלולה למות".

בפעם השניה שזה קרה לה באותו השבוע – היא כבר קבעה תור לרופאה.

הפניה, יד ראשונה, מרופאה

והרופאה? הרופאה אבחנה התקפי חרדה, נתנה לה טיפות רסקיו [RESCUE], ממליצה לה ללכת לשני טיפולי NLP ומוסיפה: "במקום לקחת כדורים".

[תיקון קל עבור הרופאה: אני מנחת NLP ולא מטפלת. אני מנחה מונחים בפגישות NLP קצרות וממוקדות. אין שום צורך בטיפול, מכיוון שהאדם שמולי אינו מקולקל..]

אתה בטח מתאר לעצמך עד כמה התרגשתי מהפתיחות ומהמקצוענות של הרופאה. ואתה בוודאי כבר מבין שרופאה מצוינת היא כזו שמבינה שחרדה נמצאת באזורים הלא מודעים שלנו ולכן יש לטפל בה מבפנים.

הרפואה הקונבנציונאלית מפתיעה בשנית

לא עוברים להם שלושה ימים ואני מקבלת הודעת ווצאפ ממישהי צעירה אחרת: "אהלן, שמעתי שאת מטפלת בשיטת NLP, רציתי לקבל פרטים".

בהמשך ההתכתבות עמה אני מבינה שהיא בתקופת מבחני ההסמכה שלה כיועצת מס, שגם היא הגיעה לקופת-חולים בעקבות התקפי חרדה. וגם אצלה, הרופאה מאבחנת התקפי חרדה וממליצה: NLP.

בשבוע אחד, שתי נשים צעירות מגיעות אלי בעקבות המלצת רופאה קונבנציונאלית. שתי נשים, קופות חולים שונות, רופאות שונות.

מרשם רופא ל-NLP

שרתי אחסון ב-ח-י-נ-ם

בתת-המודע מאוחסנים ונשמרים כל הזיכרונות, החוויות והאמונות שלנו. והם גם אלה שמשפיעים על ההתנהגויות שלנו ביום-יום. ברב המקרים אנחנו אפילו לא מודעים לכך, אנחנו פועלים 'על אוטומט'

כאשר האוטומטים-ההתנהגויות שלי משרתות ומקדמות אותי – זה נפלא.

אבל, מה קורה כאשר ההתנהגות שלי חוסמת אותי מלהתקדם? תוקעת אותי? מפריעה לי בעבודה? אולי אפילו מפריעה לי בזוגיות או בקשר עם הסובבים אותי?

ומה קורה כאשר ההתנהגות המעכבת שלי באה לידי ביטוי כהתקפי חרדה?

האם יש פתרון לפער?

NLP היא שיטת עבודה מהירה עם תת-המודע שלנו

איזו הקלה – יש פתרון!

באמצעות טכנולוגיית העבודה של ה-NLP, אנחנו יכולים להגיע אל המקום בו מאוכסנת ההתנהגות המעכבת, "לנקות" אותו מהזיכרון השלילי [אם ישנו] ואפילו לשנות אותו להתנהגות חדשה ומקדמת, לבחירתך.

בתהליך קצר ונעים אתה מחליף התנהגות אוטומטית מעכבת – להתנהגות מקדמת!

נפלא, לא?

ומה אני מקבלת בווצאפ כעבור שבוע מהפגישה?

כעבור שבוע, לאחר הפגישה הראשונה (מבין השתיים של התהליך), שולחת לי בווצאפ המאומנת שלי:

"היי, בדיוק רציתי לרשום לך במהלך היום, אני מרגישה ממש נפלא והמדיטציות ששלחת לי להקשיב להן, ממש עוזרות.. ואני בעיקר עסוקה במהלך היום ומעבירה את היום במחשבות טובות ובאנרגיות טובות. וגם אם לרגע היה והרגשתי קצת עייפה או קצת סחרחורת – ישר ידעתי איך לנתב את זה למקום חיובי וטוב. ואני ממש מרגישה שזה עוזר!"

והיא מוסיפה בהודעה: "זה קצת מצחיק.. כי בעבר הייתי קצת סקפטית לדברים כאלו.. והיום אני יותר מאמינה וזה ממש עוזר! בואי נגיד שלא רק שסובבתי את ההגה לכיוון שאני רוצה להגיע אליו – אני כבר ברבע מהדרך, אפילו בחצי(!) מהדרך ליעד!"

 

אתה בטח כבר מדמיין לעצמך כמה מהר אתה הולך להחליף את האוטומטים להתנהגויות מקדמות באמצעות השיטה הזו.. ואיזה חיוך נפלא ותקווה גדולה זה מעלה על פניך 😉

אם האוטומט של החרדה עוצר גם אותך – אני מזמינה אותך לכתוב לי עכשיו ונתאם פגישה: Hela@Uplus.co.il.

הלה

 

Pin It on Pinterest

Share This